- Jó napot kívánok, a polgármester urat keressük!
- Jó napot, Kiss Béla portás és éjjeliőr vagyok, átmenetileg engem ruházott fel a polgármester úr a sajtókinyilatkoztatási joggal.
- Akkor kérdezhetünk?
- Mikor?
- Ehmm. Szóval az önök faluja, Alsóbodagpöcs, modern, a látássérültek számára hangjelzéseket is adó zebra- és jelzőlámparendszert nyert a kormány közlekedésbiztonsági alapjának pályázatán.
- Ja, hogy a villanyrendőr? Igen, arra kifejezetten büszkék is vagyunk.
- De hát ugye, az önök falujának összesen egy utcája van, és az sem aszfaltozott.
- Hát sajnos, ez bizony igaz. Nem divatozásból van ám rajtam gumicsizma!
- Hányan laknak itt?
- Engem is számolva?
- Igen.
- Csak a Dezső. Mer' én ingázó vagyok.
- Akkor minek önöknek ez a rendszer?
- Babot futtatunk rá.
- És a hangjelzés?
- Á, nem szól az. Nincs itten bevezetve az áram...
- Önök igényelték ezt a korszerű, világszínvonalú közlekedésbiztonsági infrastruktúra-fejlesztést?
- Nem. Mi kukoricatámogatást igényeltünk a tanyasi disznóólakba. De ezt kaptuk. Azt mondták, a kukoricatámogatást a Rogán úrék veszik fel, Pösten.
- "Pösten"?!
- Nézze, nekem azt mondta a polgármester úr, hogy "Béla, ha jönnek az urak Pestről a médiától, akkor Béluskám, beszéljen olyan jó parasztosan, azt szeretik, azt szokták meg, azt várják el". Hát a tévében is ha parasztot mutatnak, az mindig azt mondja, hogy "Pösten", azért gondoltam, maguknak is jó lesz.
- Szóval a Rogán úrék kapták a tanyatámogatásra a párszázmilliót, maguk meg ezt a csilivili gyalogátkelőt. Megérte ez a falunak?
- Erről a polgármester urat kellene megkérdezni.
- És őt hol találjuk?
- Kaliforniában van a jegyző asszonnyal és Dezsővel, a lakossággal és helyi szavazópolgárral. Saját pénzükön vesznek részt "A nagyvárosi sertésnevelés perspektívái és módszertana" című tudományos konferencián. Nézze, már küldtek képeslapot is...

A bejegyzés trackback címe:

https://herostratosphere.blog.hu/api/trackback/id/tr215638001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása