Konok Péter 2013.11.05. 11:02

Komondország

- Jó napot kívánok, Miniszterelnök úr!

- Köszönöm…

- Bizonyos sajtótermékek arról beszélnek, hogy ön… hogy is mondjam csak… hát ugye, megverte a Demokráciát.

- Ez így nem igaz.

- Természetesen. De azt látjuk, hogy a Demokrácia orra kissé bedagadt, szemén lila monokli. És valaki letépte a fülét is. És hát ugye mégiscsak… khmmm… önök, ugye, egy háztartásban élnek… mármint hogy ön beköltözött a hölgy ingatlanába…

- Na jó. Lehet, hogy volt valami kis súrlódás, apróbb perpatvar. Tudja, kis családias vidéki lagziban voltunk aznap. Háromezer fő a vejemék apró, rozoga pajtájában. Rengeteg homárt kellett megpucolni a szarvasgombás-rukkolás körömpörkölthöz. Tudja maga, az milyen nehéz munka, a homárpucolás?

- Ön pucolt, saját önkezével?

- Jaj, dehogyse már! Az az asszonyok dolga. Én meccset néztem a tévében és békésen iszogattam meg szotyolázgattam.

- Sokat ivott?

- Nem. Kettőt-hármat...

- Kupicát?

- Üveget.

- Bort?

- Hát mellé még azt is. De sört csak fél kartonnal. Össze szoktam gyűrni utána a dobozokat, tudja, az olyan férfias. Aztán a Havasi Berci mindig elteszi őket, mert ő ilyen érzelmes fiú. Jövőre pedig a Fekete Gyuri rendez belőlük gyűjteményes kiállítást a Műcsarnokban. 

- És utána?

- Utána megint töményet.

- Nem úgy értem, hanem hogy miután távoztak?

- Nem igazán emlékszem, mert elfáradtam a sok szotyolától. Volt ott valami vak istennő, ilyen mérleggel hadonászott, meg karddal. Kötés volt a fején, meg az a kard, tiszta Szandokán, gondoltam… na, hát azon átesett a Demokrácia, az én kis drágám. Én meg, ahogy szaladtam neki segíteni, hát véletlenül belerúgtam.

- Egyszer?

- Többször is. Erősen dülöngéltem a fáradtságtól. Közepest némileg meghaladó erejű fáradtság volt.

- Állítólag le is köpte...

- Segítő szándékkal. A nyál ugyanis segíti a sebek gyógyulását.

- És most mi lesz? Szétköltöznek?

- Francokat! Hát úgy ragaszkodik ez hozzám, hogy na! Kérdezze csak meg! A nevemre veszem! Orbán Viktorné szül. Magyar Demokrácia. Akkor meg már nincs többé erőszak, családon belül marad minden…

A bejegyzés trackback címe:

https://herostratosphere.blog.hu/api/trackback/id/tr525615910

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.11.05. 13:39:04

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása