Konok Péter 2013.10.28. 16:45

Ápdét világ

Ez a Norbi gyakran szerez nekem önfeledt pillanatokat, direkt ezért néha megnézem az oldalát, komolyan öröm az a tömény hülyeség, úgyhogy tőlem igazából akár halomra is gyilkolhatja a Norbi a jegesmedvéket, ha Neki ez szerez örömet, jegesmedve nem sok van már, de ilyen Norbi pl. csak egy, egy valódi veszélyeztetett fajta ő, nemrég is ki kellett venni az agyát, vagy mi, erről most könyvet ír, nem irigylem a nyelvi lektort. Szóval van az Update Sörmentes Sör, aminek írtam is ilyen reklámszöveget, hogy:

Megolvadó jégsapkákból főzött, természetes jegesmedveszar-kivonattal dúsított, prémium termék. Különösen tartós fémdobozban kerül forgalomba, melynek felezési ideje 15 ezer év. Kizárólag természetes, ősi módszerekkel (felvizezés) a doboz sörtartalmát homeopatikus szintre sikerült levinni! Íze a rengeteg természetes enzimnek és valódi Shell-minőségű olefinszármazéknak (kondenzált napfény a dinoszauruszok korából!!!) köszönhetően átütő! A vaktesztek alkalmával több vak egyenesen azt hitte, hogy valójában 25 éves single malt Lagavulin whiskyt tart a kezében, miközben Sharon Stone (illetve Brad Pitt) liheg halkan a fülébe és a Mick Jagger csakis neki énekli a Getnót.

De a Norbi sosem válaszolt, pedig némi baksis reményében elküldtem neki, csak jól letiltott a Facebook-oldalán, szép ember a Norbi, de egyáltalán nem gavallér, azt kell mondjam. Mindegy, van újabb örömem azért, mert olvasni még tudok, itt van végre (a Norbi-féle Instant Update Halálbüntetés mellett) a Megakarnitin 2000 Chromium Picolinate Aloe Vera Sportital (mire elmondom a boltban, hogy mi a lónyálat kérek, lecsapnak a mögöttem sorbanállók), amiben van sok-sok "l-karnitin", ami „az energiaszolgáltatásban, fehérjeképzésben és az idegrendszer kifáradásának kitolásában” játszik szerepet. Bár nálam az ÉMÁSZ meg a TIGÁZ az energiaszolgáltatók (őket, Norbival ellentétben, nem szeretem), a fehérjéim már így is túlképzettek, az idegrendszerem pedig már ennyitől is kifáradt (bár ezt kétségkívül kitolásnak érzem), de azért ez jó hír, kétségkívül, ilyenek vannak a lében oldva, remélem az ízük is finom, mert a cserepes aloe verámat megkóstoltam, az momentán szar, keserű és ragacsos, és miután megrágtam, már eléggé ronda is. Az viszont külön öröm, hogy van a norbivízben „króm pikolinát” is. Egyszer én is vettem egy ilyen krómozott pikolinát, C-dúrt tán, asszem Hohnert, mert annak még igazi fából van a fésűje, és – a blues-kánonban rögzült ősi előírás szerint – whiskybe áztattam (mentségemre szóljon: tizenéves voltam még, és valami olcsó whisky volt, vagyis inkább viszki, McDhermed vagy hasonló), úgyhogy végtermékként egy kicsit szortyogós herflit és bő negyed liter króm-pikolinát tartalmú update whiskyt nyertem, csak még nem tudtam róla akkor, hogy ez az; mindenesetre még napokig szájharmonika-szagút büfögtem és whiskyszagút szájharmonikáztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://herostratosphere.blog.hu/api/trackback/id/tr195603245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.08.16. 07:19:44

Tigáz. Van még magyar ember, aki ezt a céget kedveli és nem utálja? A mi történetünk itt van leírva és a végén megtalálható a Tigáz feljelentése üzletszerűen elkövetett csalás és garázdálkodás miatt. Amit 2014.08.14-én vet át a nyomozóhatóság.
TiGáz csalás és garázdálkodás
vilagnezet.blog.hu/2014/08/13/tigaz_csalas_es_garazdalkodas
süti beállítások módosítása