Na, ez itt most egy ilyen próba. Még nem kötelez semmire ugye, csak meg akarom nézni, hogy működik-e ez a blogizé, kiteszi-e a posztot, ilyesmi. Kicsit több mindennek és mindenkinek kellene ilyen próbaidőt biztosítani, én pl. annak idején tíz másodpercet adtam az Áder Jánosnak, hogy bebizonyítsa: jobb köztársasági elnök (vagy mifene), mint a Smitt Palli volt, de Áder nem élt ezzel a lehetőséggel. A többiről meg nem is beszélve: akit már kipróbáltunk, azért rossz, akit még nem, az meg azért. Mindenesetre még mindig elborzaszt - bár meg nem hökkent - hogy Bethlen István kopasz, frankhamisításokba, optánsperekbe, országcsődökbe, zsidótörvényekbe, politikai justizmordokba és hasonló kedves epizódokba beleráncosult fejére akarják tornyozni saját ideológiai NER-dzsuvájukat, ezt a veszélyes hulladékot, amit a huszadik század szeméttelepien bogarásztak össze. Ezt a fajta szellemi guberálást én is betiltanám inkább, hiszen itt nem arról van szó, hogy kié lesz a hokedli, a kibelezett mosógép vastalpa vagy a megrokkant Pacsirta rádiókészülék, hanem hogy ki nyitja újra ránk egy romlott Pandora mérgező, pestishordozó szelencéjét. De eltértem a lényegtől, miszerint meg akartam nézni, hogy hogyan működik ez a blogmotor vagy mi, hogy lássam. Na. 

A bejegyzés trackback címe:

https://herostratosphere.blog.hu/api/trackback/id/tr755561844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tátrai Mamás 2013.10.10. 17:11:11

Magam sem vagyok egy nagy blogolós-regisztrálós trollmatyi. De ha ezzel kicsinyég hozzájárulhatok blogolós kedved fölpiszkálásához, hát legyen: Mukodj! :-)
süti beállítások módosítása